• O mnie
    • Marketing i technologia
  • Blog
  • Ranking narzędzi
  • Kontakt

Inne artykuły


  • Rodzaje danych klientów i ich znaczenie w modelach predykcyjnych
    Dane jako fundament skutecznej predykcji w Customer Experience24/04/2025
  • Transformacja Customer Experience z wykorzystaniem AI i modeli predykcyjnych
    Transformacja Customer Experience z wykorzystaniem AI i modeli predykcyjnych06/04/2025
  • Recenzja Książki - Migot. Na krańcu Grenlandii
    Topniejący świat Inuitów – recenzja „Migot. Na krańcu Grenlandii”29/01/2025
  • 3 najciekawsze momenty z AI<>BA Conference 2024. Technologia, biznes i innowacje na wyciągnięcie ręki!26/10/2024
  • kobieta w cyfrowym świecie
    7 rzeczy na temat AI w digital marketingu, o których nie dowiesz się z książek07/07/2024

Katgorie


  • AI
  • Automatyzacja
  • Dane
  • Digital
  • Obsługa klienta
  • Recenzje książek
  • Sztuczna Inteligencja
  • Marketing w erze AI. Jak dane napędzają marketing

    Marketing w erze AI. Jak dane napędzają marketing

    Klaudia Szostok

    maj 7, 2024

    W świecie, gdzie każda interakcja online jest zapisywana, analizowana i przetwarzana, marketing odnajduje nową siłę […]

    Dowiedz się więcej

  • Dane jako fundament skutecznej predykcji w Customer Experience

    Dane jako fundament skutecznej predykcji w Customer Experience

    Klaudia Szostok

    kwi 24, 2025

    Dane jako fundament skutecznej predykcji w Customer Experience Aby stworzyć skuteczny model predykcyjny, nie wystarczy […]

    Dowiedz się więcej

  • Transformacja Customer Experience z wykorzystaniem AI i modeli predykcyjnych

    Transformacja Customer Experience z wykorzystaniem AI i modeli predykcyjnych

    Klaudia Szostok

    kwi 6, 2025

    W dobie cyfrowej transformacji interakcja z klientem stale ulega zasadniczej zmianie. Nowoczesne technologie, takie jak […]

    Dowiedz się więcej

  • Topniejący świat Inuitów – recenzja „Migot. Na krańcu Grenlandii”

    Topniejący świat Inuitów – recenzja „Migot. Na krańcu Grenlandii”

    Klaudia Szostok

    sty 29, 2025

    Grenlandia to miejsce, które zawsze wydawało mi się tajemnicze i odległe – lodowa kraina, gdzie […]

    Dowiedz się więcej

  • 3 najciekawsze momenty z AIBA Conference 2024. Technologia, biznes i innowacje na wyciągnięcie ręki!

    3 najciekawsze momenty z AI<>BA Conference 2024. Technologia, biznes i innowacje na wyciągnięcie ręki!

    Klaudia Szostok

    paź 26, 2024

    Konferencje branżowe to doskonała okazja, aby zdobyć nową wiedzę i wymienić się doświadczeniami z ekspertami […]

    Dowiedz się więcej

  • 7 rzeczy na temat AI w digital marketingu, o których nie dowiesz się z książek

    7 rzeczy na temat AI w digital marketingu, o których nie dowiesz się z książek

    Klaudia Szostok

    lip 7, 2024

    Popularność skrótu “AI” – rośnie w mediach z roku na rok. Fakt ten wynika po […]

    Dowiedz się więcej

  • Automatyzacja obsługi klienta. Jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić jakość i efektywność usług w e-commerce

    Automatyzacja obsługi klienta. Jak dzięki sztucznej inteligencji poprawić jakość i efektywność usług w e-commerce

    Klaudia Szostok

    kwi 26, 2024

    Co masz przed oczami, kiedy je zamkniesz i pomyślisz o automatyzacji obsługi klienta? Gdy zadałam […]

    Dowiedz się więcej

Zapisz się do newslettera

O praktycznych i przydatnych przypadkach z świata zautomatyzowanego marketingu!

Już niedługo!

Napisz lub umów

hallo@klaudiaszostok.pl

Ważne linki

Polityka prywatności

Kontakt

Dane firmy

Klaudia Szostok – marketing, biznes i technologia

NIP: 6351859484

By Klaudia Szostok

2025